blog newsletter

Γράψε το e-mail σου για να ενημερώνεσαι για όλες τις νέες αναρτήσεις :

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Ευχαριστίες...

Γεια σας για ακόμη μια φορά από τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΝΙΑ!
Αυτή τη φορά θα ήθελα να εκδηλώσω τις ευχαριστίες μου σε κάποιους ανθρώπους που μου συμπαραστάθηκαν την πρώτη μου χρόνια στη Θεσσαλονίκη ως φοιτητής.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τον αδερφό μου το Σωτήρη που σε κάθε μου ανάγκη ήταν δίπλα μου και δε με άφησε καμιά στιγμή να δυσανασχετήσω, να απογοητευτώ. Πάντα βρίσκει τον τρόπο και με ενεργοποιεί για να κάνω πράγματα, να σκέφτομαι, να μη μένω στάσιμος.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τον άλλο μου αδερφό το Δημήτρη που με βοήθησε και αυτός όσο μπορούσε. Θέλω να ευχαριστήσω ακόμα τη Μαρία, ένα γλυκό κορίτσι που γνώρισα φέτος στη μαιευτική, για τις στιγμές που περάσαμε και που περνούμε μαζί.
Επιπλέον, τον καθηγητή μου στο ωδείο βορείου Ελλάδος, Μιχάλη Χατζηαναστασίου για τη γνώση που μου μεταλαμπάδευσε, την επαγγελματική προοπτική που μου παρέχει στο χώρο και για όλες τις συζητήσεις που έχουμε κάνει. Ευχαριστώ, το Γιάννη Χατζηγεωργίου και τους ανθρώπους της γραμματείας του ωδείου και της σχολής για την κατανοησή τους, για την εύθυμη διάθεσή τους αλλά και για το ενδιαφέρον τους να εξυπηρετήσουν.Επιπρoσθέτως ευχαριστώ τον κ. Κατσίκη για τις προσκλήσεις του, δύο φορές στη ραδιοφωνική εκπομπή του, στο δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης FM 100.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο μου Βενιαμήν Αλέξανδρο για τη διαμόρφωση αυτού του BLOG και για τον νέο αέρα και για τη δυναμική που του έδωσε!
Και...Τέλος τέλος αλλά όχι λιγότερο σημαντικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που γνώρισα φέτος ξεκινώντας από τη σχολή και τις εκδρομές, το αστικό, τους δρόμους, το φεστιβάλ μέχρι και το ωδείο.
Να'στε όλοι καλά, σας εύχομαι ένα καλό καλόκαίρι...!!! Να περάσετε όλοι ΤΕΛΕΙΑ!!!

Υ.Γ: Καλή επιτυχία στην εξεταστική σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου